PHOTOBOOTH di KPTMKL . menggila kau :D

oh come on , ni myra k . memang gila lah kalau tak join . cehhh , sbb dah last2 sem ni , terasa mcm diperlukan pulak . hihihi , padahal , KPTM tu heran pun tak dgn aku ni . btw , alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar walaupun agak kelam kelibut . nak tahu tak kenapa kelam kelibut ? kkkk , cmni cter diaaaa .

minggu pertama aku sebagai pelajar sem 5 . aku tak masuk kelas , sbbnye aku jaga orientasi . and aku sengaja taknak dtg kelas memandangkan ade surat pelepasan . so , better aku stay and main game dgn bebudak bijak tu ann . Rabu tu , Aleen , Ain , Ereen and Ziqah nak jumpa pasal photobooth pada 8July. miss farah invite aku untuk join photobooth ni . and kebetulan aku berminat . miss bagi modal RM50 and kami akan buat satu booth yang cantik untuk menarik minat org . haha

ahad tu aku busy busy and busy dgn keje aku . aku lupa akan tanggungjawab aku terhadap photobooth ni . aku teringat yang Ain letak kabus tu belakang pintu ditangga depan umah sewa aku tu . suppose dah siap sbb ikot perancangan kami nak guna cardboard je . memandangkan kabus mcm best , so , kami beli lah kabus and hasilkannye menggunakan kabus . agak kelam kelibut sbb nya Ahad tu aku balik nilai and tak amek kabus tu . suddenly , pagi Isnin dimana jatuh pada 8July tu aku bangun lambat around 6.30a.m. and dr nilai . kalau naik train memang tak sampai kot . so , dengan penuh yakin aku drive lah , budget boleh sampai before 8 . hmmm , taklalu mex , sbb tahu jammed . aku lalu highway Plus and exit kat UPM then lalu serdang tembus ke TBS , and straight keluar ke MRR2 . nahhhhh ! tak sah kalau tak jammed MRR2 tu kan . kalau tak jammed memang 7.30 sampai dah . tp , sbb jammed mcm gila tu . 3tempat aku sangkut jammed kat MRR2 tu , jadi lah 8.10 baru sampai Kolej . dgn parking nye susah nak cari , haihhh , nasib . dgn baju blouse merah belangnya dan kasut perempuan nya aku direct ke Kolej , tak balik umah sewa dulu . HAHAHA

sampai je kolej , bergaduh kejap dgn Aleen , biasa lah , dah nama pun buddyz ! seteruk mana pun gaduh , pastu gelak balik . tp , another 3 persons buat muka dgn aku . hahaha , aku takkesah , memang salah aku pun -.- 

buat2 buat2 buat2 last minute and ..............


aku tetap bersyukur dgn hasil kerja kami ni . hmmmm , haahaahaha , okay , malas nak cakap banyak . nak cakap kami menang tempat ke 3 . dapat hamper and Rm100 . kami raseberbaloi sbb kami tak keluarkan modal langsung . kami hanya menggunakan Rm50 yang miss bg modal ;) 

nahhhh , aku belanje korang gambar !