Word Can Hurt Anyone

heyy yaaaaa , malas lah nak bagi salam, aku risau korang tak jawab and dosa :* hehehehe, cerita kita harini ialah tentang cerita aku .

mood aku baik, mood aku okay since pagi.

tapi dengan hanya satu perkataan yang aku tak gemar untuk didengar atau diri aku tak sudi terima.

mood aku mampu BAD sampai tulat ;)

bahagia kah hidup kau kalau kau dah sakitkan hati org ?

pada aku, bende dah lepas adalah lepas. kau nak ungkit boleh, tapi biar kene dengan tempat. kalau kau rasa kau betul and kau tak pernah salah. JUST go on.

hidup aku menderita kalau aku sakitkan hati org tapi aku berharap hidup aku bahagia kalau orang sakitkan hati aku. aku mohon, aku mohon, aku mohon aku takde perasaan benci pada orang.

tapi aku bersumpah, kalau aku benci org tu, SAMPAI MAMPUSS aku akan benci. memaafkan seseorang yang aku benci itu PASTI, tapi untuk berbaik kembali, kau boleh pegi MATI !!!

adiozzz amigozzzz

salam kasih sayang dari aku


No comments:

Post a Comment