Grand Annual Dinner Kolej Poly-Tech MARA Kuala Lumpur 2013 :)


hello hello, wassup wassup ! lupa lah ritu nak cter pasal Annual Dinner. sbnrnye GAD (Grand Annual Dinner) malam tu mmg awesome gila. sampai aku speechless ni takde idea nak cter mende. hahaha. okay, sbnrnye MPP yg anjurkan, untuk semua sem Diploma and Degree. Sebenanrnye jugak, kami budak HR nak buat GAD untuk course kami sahaja, tp, tak berjaya rasanya. so, kami join lah GAD yang dianjur oleh MPP.

the theme is P.Ramlee. i thought pasal P.Ramlee tu sbb keperibadian beliau. upenye, semua tentang filem P.Ramlee. so, mmg banyak idea lah kan. you know what, pelbagai gelagat yang aku jumpa malam tu. yang Over, yang Havoc, yang Insane, yang Superb, yang Sexy, yang Cantik, yang Macho, yang Meletops and pelbagai yang lagi. sepanjang aku dalam dewan tu aku asyik tersengih je melihat gelagat orang.

hmmmm , taktahu nak cakap ape :D 
fyi, budak umah aku semuanya join, satu table untuk 10 orang. kebetulan, KakYana nak Setable dgn abg Redza and the same time kebetulan jugak si Aleen punya table tak cukup org. kalau aku join budak umah, satu table jadi 11 org lah kan, so, aku g lah dgn Aleen. hihiiii

budak umah aku dapat table 11, baris kedua dr depan. yang aku kat table 37. agak jauh kebelakang and tapinya kami kat tengah lah, sebelah red carpet. hihiiii.

yang setable dgn aku tu aku kenal si Sushi, Aleen, Najah, Mieras, Ereen je pun. hihihiii. nampak tak malam tu aku tak mesra kawan. ehh, tak, bukan aku sombong tapi sb mata belah kanan aku merah masa tu, so, mmg aku tak active sangat pun. selalu aku hyper kan, haaaa, time tu aku hypo sangat. aku takde mood sangat. haha, table sebelah aku ialah HAJAR baby bucukk, dgn Piqa and Niza. hmmmm 

hmmmmm , malam tu, semua orang yang aku pandang adalah cantik yang teramat sangat :') aku terasa kerdil sangat masa tu . aku mmg tak lawa. takkurus, aku mmg rendah diri. lagi2 aku takpernah make up and mata tak sihat kan. haha. hmmmm. yang paling penting semua orang enjoy malam tu :)

most important ade jemputan khas, kawan baik Tan Sri P.Ramlee. Datuk Aziz Satar :)

Datuk Aziz Satar :')
beliau bercerita serba sedikit tentang Allahyarham Tan Sri P.Ramlee. sangat sayu cerita nya, n paling aku tersentuh masa dia cakap semua yang veteren pernah berlakon dgn dia, semua dah kembali kerahmatullah. tinggal lah dia sengsorang, yaAllah, time tu aku terasa macam sedih sangat :') tapi, jodoh rezeki ajal maut semuakan kat tangan Allah. kte harus terima dengan redha :)

Anugerah pernghargaan kepada beliau sbb sudi meluangkan masa bercerita dgn kami :')
lepas Datuk Aziz Satar and Vip balik, kami pun bergumbiraaaaa, ade anugerah Primatra and Primadona #GADKPTMKL13 :)

sketsa drpd filem Pendekar Bujang Lapok ! Cobaaaaa annn :D
Sketsa drpd filem Ibu Mertuaku ! Kassimmm Selamaaaaat ;)
Sketsa drpd filem Bujang Lapok ! Ayuh kawen sama Abang Ramlee, Mahh :P
Sketsa drpd filem Masam-Masam Manis ! HOII ORANG SEBELAHH ! hahaha
Tunggu nak menang :D
aku nak share serba sedikit gambar bebudak ni yang mengikut tema :) jangan jemu. sila cuci mata. hope you like it.

#GADKPTMKL13 scene 1
#GADKPTMKL13 scene 2
#GADKPTMKL13 scene 3
#GADKPTMKL13 scene 4
ni lah kami, satu rumah 10 orang, HAHAHA 

2 comments: