midterm first paper DOWN !

hey hey hey hey aku tak percaya.... cintaaaaaaa (nyanyi2 mcm org gila) sbnrnye nak ckp HYE semuaaaa :D hahaha , harini aku pun taktahu ler nak cter mende . just nak cter pasal paper td . hahaha

kol 3 - 5 ptg td ade paper performance management , pengawas yang menjaga kelas tu lelaki , hensem , kelakar , muka mcm cina . fyi , aku masuk kelas lambat td . masuk2 je ade 3 je pun tempat kosong , semuanya kat depan -.- nak tak nak duduk je lah kat depan and aku pilih duduk jauh sikit dari aircond and dekat dgn sir . k , meluat :D 

sir tu , static je , tak banyak gerak , tak banyak cakap . masa dia nak mulakan exam awal and said , dia cepatkan jam , aku ckp "thank you sir" dia laju je jawab "you are welcome" hahaha . lawak k , lawak . 

hmmm , nak dijadikan cerita . alhamdulillah lah semuanya berjalan dgn lancar . aku betul2 belajar last minute . aku tak prepare pape pun , aku just buat hal aku je . keje aku tidur and nota diperut -.- hahaha . zaza mengadu , dia cakap aku tdo sambil tgn di kepala then nota kat perut . zaza cakap aku masukkan note2 tu dlm kepala guna tangan :D hahahaha

sebelum masuk kelas , nak exam . aku nampak si Aleen gila pakai baju lebih kurang mcm aku . HAHAHA , aku pakai kemeja kotak2 , aleen pun sama , cuma dia kotak besar and aku kotak kecik . merah2 lebih pun sama . dah mcm tu , dia pun pakai selendang and aku pun :D japp2 , aku upload pic 

nampak aku gemok kan ? itsoke , sbb nye , baju je tu yang besar , aku kurus je :D
PM paper , alhamdulillah Allah ease everything , memang ikut planning lah paper td :D capai target aku . pastu , masa balik tu , Zee tunggu aku depan kelas aku , aku kan dok depan , kelas tu pulak transparent , so , memang aku nampak muka Zee dok jelir2 aku -.- 

dengan pantas aku menjawab , sbb mmg dah siap dah pun . pastu , naik kete dgn kak ain . Wan dgn yan dah balik sbb Wan nak cepat . so , yang dapat naik kete dgn kak ain tu , first come first serve lah . dah sampai petron kak ain nak isi minyak , boleh dia g bantai parking tgh2 jalan . GILA -.- 

dah nak balik tu , boleh lah pulak si nisha gila bagi cadangan untuk ke rumah Miras (Amira Syahira) sbb miras ade buat open house . wehhh , sumpah cakap , rumah dia sangat awesome . umah dia kat Kg Cheras Bahru , memang aku tabik lah siapa duk situ . aku suka gila memang suka lah . hahaha . bandar tapi kampung , lebih kurang mcm kampung BARU lah ;)

sebelum sampai umah mieras , kteorg sesat :D dah mcm tu , kteorg snap pic dlm kete . ni ha gelagat bebudak gila ! haha (housemate gua lah)

kteorg berlima . dari kiri , Kak Ain, Nisha, Zaza (belakang), Zee (freehair) and me at front

Nisha and Zaza muka memang sepesen je kalau amek gambar :D

Zee and Zaza yang gilos !

three of them at the back seat !

kteorg selalu terpinggir :D aku dah biasa dah . so , kteorg amek gambar sendiri lah :*
dah makan sedap2 kat umah mieras , tapi , tak amek pun pic dgn dia . takpaham betul aku ni -.- tapi yang paling penting , makanan yang mak dia masak memang awesome tahap max lah :D

end of the story , kbye