penyesalan ;)

hey ! 
aku sangat banyak masa sekarang ni . HAHA 
meh sini , nak share sikit . 
dua tiga hari lepas kan aku punye mood over limit kan ? -.-
aku pun taktahu knp aku mcm tu . mybe sebab darah muda ? *batu besar hempap kepala*
atau mungkin jiwa aku yang gila ? ! 
hishhh , bila di pikir2 balik , malu seyh berperangai mcm tu . 
sedangkan takde mende pun . 

sungguh , aku menyesal dgn perbuatan aku sendiri . after ni , memang mungkin aku akan fikir berjuta kali sebelum nak update blog *muka minta kaki* 
even aku dah menyesal , aku akan biarkan entry tu , sbb jadikan rujukan pd manusia lain , supaya jgn berperangai mcm tu ;)
sesungguhnye , manusia yg memaafkan sesama manusia ni , adalah mulia hatinye and most important BAHAGIA ! 
aku sangat bahagia bila aku punya hati ikhlas memohon maaf and ikhlas memafkan orang 

KEBAHAGIAAN INI SELAMANYA MILIK AKU !