kesedihan yang tak dapat diungkap dengan kata2 :')

hye all ! 
thanks for visit my ugly page ! :)

SR , dia umpama inhaler pd aku . tanpa dia memang aku akan semput . 
kejadiaan kesedihan ni berlaku di senja hari pada hari Jumaat and sampai lah sekarang . 
dimana aku menolak pelawaannye . 
sepatutnye aku ade date dgn dia . tapi , aku tolak . sbb ? sbb aku bodoh *peace tepi pipi*
alasan yang pasal keje + assignment tu sume ternyata buat dia sakit hati . 
tp , itu bukan alasan , iru adalah kebenaran . sedangkan aku dirumah , mengadap keje + tak bbm dgn sidia pun keje tak siap2 , apatah lagi jika aku luangkan masa aku bersamanye . 
bukan maksud aku mengatakan dia pengganggu or apa . aku hanya akan hilang focus jika aku bersama dgn nye . 
dia terlalu tampan dan kacak utk ku , sungguh rugi jika aku tidak melihat wajahnye sepuas hatiku . 
rugi nye aku jika aku dating bersamanye tetapi otak ku memikirkan pasal kerja :')

"Sayang , I minta maaf . I taktahu nak cakap mcm mana . bende yang I boleh buat hanya mampu ucapkan kata2 maaf berulang2 kali :'( I betul2 minta maaf"

sehingga sekarang , BBM ku dibalas dgn cara dinginnye . 
ayat perliannye mungkin akan kekal dibibirnye or dicelah2 BBMnye . 
itsoke , jika itu cara dia untuk menghukum ku , aku redha . aku sabar , sbb dgn cara itu sahaja yang boleh membuatkan perasaan bersalah ku hilang .

sedalam mana kemarahan yang dia pamerkan pada aku . aku akan cuba untuk lembutkan hatinye .
aku sayang dia , aku terlalu lalu sayang dia . aku cintakan dia sepenuh jiwa aku :)

SYAZWAN ROSMAN :')


please ! *melutut depan you*