heyy heyy , im coming back :)

omaigad ! terlalu lama aku tak update blog ;)
aku terlalu busy dgn perniagaan aku sampaikan aku takde masa nak menaip blog .
antara faktor aku tak sempat nak menaip blog ialah :-
  1. busy dengan anak buah aku yg gedik tu , aku banyak habeskan masa aku untuk dia :)
  2. busy berbisness power bank + beutskin
  3. busy membantu mama business + jadi driver utk mama 
  4. busy dengan persiapan perkahwinan abang aku 
  5. busy and sangat busy memikirkan pasal kemerosotan pembelajaran aku :)

omaigad  , sekejap je masa berlalu , rupanye hampir 3-4 bulan dah aku tak update blog . 
tahu2 je aku dah di tahun baru , aku dah masuk sem baru , aku dapat classmate baru , aku dapat brg2 baru , boyfriend je maintain yang satu tu . hihi

ditahun baru , agak awesome lah even pd dasarnye aku sedang turun kelas *muka seriuos*
aku teruk doe sem 3 . haha , budak umah aku , yg belaja sama2, g kolej sama2 , gelak sama2 sume , boleh dapat pointer agak jauh kedepan dr aku ! 
haha , gila aku ni , belaja memain ! aku masih tak sedar mungkin tentang penting nye and wajib nye aku belajar bersungguh2 di ipts untuk menyambung degree ke ipta kelak *sigh*

antara azam tahun 2013 aku ialah :-
  1. DEAN LIST !
  2. jaga pertuturan , jaga diri , jaga perbuatan
  3. jaga hubungan dengan Allah , jaga hubungan dengan keluarga 
  4. jaga hubungan dengan Syazwan Rosman :) *wink* 
  5. jangan layan perasaan cemburu , sabar dalam ape dugaan sekalipun
  6. kembali kepada MIRAMOK yang dulu ( kurus + happening + gila2 + rajin bersenam + rajin bersukan + rajin masuk apa2 activiti )
omaigad omaigad ! aku btol2 ingin kan yg last wishes tu :') 

and antara planning aku nak buat tahun ni ialah :-

  1. bercuti bersama mereka yang tersayang (Kak Ain , Kak Yana , Kak Qeena , Kak Zaza , Kak Nisa , Kak Yan , Kak Zack , Wan and most important people is BABY GOMEZ Nisha) HAHA
  2. Sunway Lagoon bersama mereka and main semua permainan tanpa rasa gerun and takut 
  3. teringin nak borak lama2 dengan bakal family-in-law :P
  4. beli baju + kasut + seluar + tudung and all item with my baby boo SR :) lama dah tak shopping !
  5. kerja rajin2 , cari duit banyak2 and kumpul utk kahwin nanti . HAHA
aku tahu aku gila . HAHA , tp , itu just planning je . knp aku bgtw korg sume pasal azam , planning and blablabla ni ? sbb aku arap , bila kawan2 aku jumpa aku nanti . dia akan tanye aku pasal bende2 ni sume . dorg akan ingatkan aku pasal planning2 ni automatic aku akn usaha utk capai segala azam ni . 
HAHAHA , sorry lah , bak kata SR , BM aku ni level 1. so , susah utk difahami :P

btw , mulai skrg , myb korg akan tengok "Dunia Myra" jelah kat home korg :P

okay , bye you all . see yeahhhh !!!