21st October 2012 ^^

hey , knp dgn tarikh ni erk ? haha , tarikh dimana ade segalanye tragedi berlaku . mendeh ni kteorg (budak satu rumah) dah merancang nak g ziarah zee dan family. first of all, i would like say TAKZIAH kepada Siti Zee Liana atas pemergian bonda tercinta . we are feel sorry toward you and your family sayang . please be strong , we are here for you . 


kau seorang yg ceria periang kelakar , kami btol2 tak suka bila tgk kau sedih . 
alhamdulillah kehadiran kteorg yg tanpa permintaan ataupun kebenaran kau tu berjaya buat kau tersenym and menampakkan barisan gigi kau mcm gambar atas ni :3
walaupun hanya seketika , aku bersyukur sbb kau kuat hadapi segala cabaran . kteorg sayang kau ketat2 :')

alright, before tu aku nak cter . kejadian aku di rumah and sampai setiba nye aku di arena . hahaha
kol 8 pg aku dah siap2 nak gerak g Arena . aku call kak ain hampir 30x . dia tak jawab . puihhh
janji kol 9 . ape celop ? tak call aku tak ape semua . aku call nisha , nisha cakap mende meragukan . cakap Zee nak keluar, sttlekan ape yg patut di settle kan . 
aku kelam kabut , dah separuh jalan . nak patah balik ke tak , nak patah balik ke tak . hahaha
tup2 , pegi jugak . 

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddd sssssstttttttttttoooooorrrrrrrryyyyyyyyyyyyyyy

sesampai gua dirumah arena , jaga tak g masuk , sbb dia tak nampak sticker arena kat depan uhh . sbb cermin depan uhh ber tinted . pastu , ternampak kak ain kak kina and kak yan kat parking lot . menegur lah gua dgn mereka . katanye nak g JJ beli buah tangan . 
aku takde lah nak pegi , sbb aku nak bwk balik Nilai byk barang ann :D
pastu , aku parking jelah kat ujung sana . dah cun melecun aku parking , aku naik atas . bukak pintu . 
dah sampai dalam umah , aku baru perasan , fon aku dlm kete -.-'
so , nak taknak , dgn berat hati n ringan tulang , terpaksa lah turun and amek phone , kebetulan kak ain tak gerak lagi . guard dtg and buat muka toya kat kereta aku . 
dialog kami :-
aku : *muka kelakar* apsal ?
guard : ni kete sapa ? 
aku : saya
guard : duduk sini kah ?
aku : kau tak nampak sticker arena ni ? *ketuk2 cermin , tunjuk sticker sambil capai phone dlm kete*
guard : mana boleh ini macam , saya tidak nampak awak punya sticker , letak bawah sikit lah . *nada menyakitkan hati*
(kak ain patah balik , nak tahu ape yg terjadi pada aku :D)
aku : *berangin* dah lah sticker buruk.
guard : awak cakap burk , org lain cakap cantik saja
aku : *cabut sticker n bawak turun ke bawah* sekarang nampak ? *nada keras + muka comel* and terus pusing nak naik atas ann :D
(kak ain , kak kina , kakyan , g bantai gelak segelak gelaknye -.-')

bangang , suka hati aku lah , kete aku , punye lah buruk sticker arena tu ade kat cermin kete aku . cer buat color oren ke , grey ke -.- hishhhh. dah nak dijadikan cerita . kami gerak ke rumah Zee dalam pukul 1 lebih cmtu lah . 
hahaha , banyak ohh cter lawak . pasal nisha , pasal Zee , pasal kteorg yg kelam kabut nak buat surprise utk Zee . hmmm , kenangan terindah ~


before nak naik umah Zee :)

naik motor abg Zee :)