happy me and him + mid - term SEM 4 + pemergiaan Perwira negara :'(

hye alls ! 
sem ni , ntah kenapa ade pulak paper exam hari Ahad :D
first paper aku adalah HR and berlangsung pada hari ahad . haha , bengong btol . 
kebetulang memang aku nak g date , dah gtw mama + dah janji pun . 
ari Ahad masa exam tu , Panjang teman aku . huhuuuuuuuu , please jangan jelez ! 
dia tunggu aku selama examination aku berlangsung . 
waktu HR , alhamdulillah lah ape yg aku baca ape yg aku salin buat nota semua keluar ! 
haha , btol2 rezeki tahukk ? 
keluar dgn muka happy lah kan , plus orang yg tersayang dekat dgn kita , wahahaaaa

abes paper , semua org yg aku jumpa sume ajak p makan -.-
tapi aku cakap , "sorry , please try later , HAHA , takleh lah , aku tunggu Panjang ni" 
sushi , emy , miraz , rahimah , abg midi , epul , and blablabla , ramai sangat yg aku senyum n jumpa . 
dah acengtuhhh , aku tunggu je lah abg Panjang aku sampai . 
balik abes paper kol 4 lebih tu memang aku terus berjalan dgn SR . g pavi , makan + borak + shopping lagi lagi lagi lagi dan lagi ! 
nak cover lappy , tp , bila dia tawarkan nak belanje aku tu cover lappy yg cantik dan harganye yang 100++ tu , aku jadi serbasalah . and akhirnye aku berjaya memujuk supaya tayah belikan . heeeee , tunggu duit gaji masuk , aku terus beli guna duit tu :*

so , kteorg berpisah di station LRT Hang Tuah , sbb nye dia tak boleh hantar aku sampai Pandan Jaya sbb bas dia dah nak timed and aku tak boleh hantar dia ke Plaza Rakyat sbb situ kan scary -.- takut aku 
berpisah lah di situ , and aku nampak muka dia sedikit serbasalah nak lepas kan aku .
tp aku kejam + jahat time tu , aku buat taklayan jiwang dia , huehuehue
sbb aku nak control keayuan aku , aku taknak nangis depan dia :D
terror kan , so , aku buat gurau2 je lah dgn dia , memain , gelak2 masa cakap dgn dia . 
masa aku naik train tu , aku asyik tersenyum je , tersengih and lambai tgn kat dia :') 
so sweet Sayang saya tu :P
k , aku salah naik train * tknak citer , fullstop * 


he is soooooo cute . haha , us always annoying :P 

sesampai je kat umah , aku memang malas nak tegur sesape , aku malas nak borak2 :P sbb hilang mood berpisah dgn Panjang . aku langsung bukak lappy 
papppp ! terbukak satu google chrome yg Panjang lupa nak pangkah ! iaitu , dia masih sign in dia punye fb ! hahaha , aku stalk stalk stalk dia :P

" sorry tau sayang , tapi , jangan risau , I dah pangkah dah itu google chrome incognito :* sbb itu kan privacy you . hehe . i ingat nak dajjal you , nak main kan tetris you sampai rank jatuh , tp tak sampai hati . kuikuikui :D " 

suddenly Nisha masuk and cakap "Abang Kak Ain terkorban kat Lahad Datu" 
then , nisha call kak ain kat bilik aku and loudspeaker , and semua org berkumpul . aku tak berjaya tahan air mata bila aku dgr suara kak ain menangis :'( kak ain seorang yang ceria , dia susah nak menangis , dia susah nak sedih :'( 

kteorg terus menangis n mengangis , esoknye kteorg ade exam ethic . 
hmmmm , kteorg terus plan lah nak pergi ziarah .


kak ain menangis di TUDM selepas jenazah selamat sampai ke Malaysia . 


persiapan and penghormatan semua atas pemergian L/Corporal Azrul Tukiran 


setibanye jenazah ke rumah keluarga . ketika ni , muka Kak Ain sangat2 sembab . aku menangis tengok muka dia :') 

masa kteorg jumpa kak ain kat bilik dia , aku terus peluk dia , aku ingat aku kuat , bila dgr suara dia yg sedu sedan n menangis teresak2 , aku kalah , aku menangis jugak and semua housemate kami menangis sama :'(

mak kak ain pengsan , and bila kak ain laungkan "mak , ain ade mak , ain ade mak !!! " aku btol2 rase lemah and saat tu baru aku kenal erti perasaan orang yang kte sayang dah tinggalkan kte untuk selam2a nye :'(

salam Takziah utk L/Corporal and family kak ain semua , Puan Shahriah Omar guru BI aku dulu , Atok kpd Aleen and Mak kpd Ain Syakirin 

wassalam !