sem 4 :)

hye hye hye 
ini post , aku kan kurangkan smiley sbb nye , aku taktahu mcm mana nak gambarkan perasaan aku skrg ni . 
sem 3 , aku amek 6 subject and aku rasa sangat2 F**k ! 
now , sem 4 , TUJUH SUBJECT , TUJUH WEH ! and i feel like double triple F**K !
selama ni , aku midterm , aku rilex je , tak baca buku pun mcm ahhh , lantak p ar !
sekarang , sem 4 ni , if aku tak baca buku . omaaakkkk aihhhh , stress tahukk !
nak tdo pun tak lalu , tak tenang , tak syok :(

PHR is first paper aku (AHAD) , kebetulan time tu memang ade date dgn Panjang .
pukul 3-5 paper aku , pg tu bersama dgn dia and aleen , mentelaah notes je lah .
3-4 aku dlm exam tu , panjang tunggu *big hooreeeyyyy* hihi

second paper - BUSINESS ETHIC (ISNIN)
3-5 jugak . time ni , aku baca gituh2 je , sbb banyak membuta sbb ngantok + banyak menangis (kes pemergian perwira tu)

third paper , keesok2kan harinye lagi (RABU) 3-5 jugak , paper LAW !
yang ni betul2 killer !
menyakitkan hati aku . tapi , aku focus pada hint yg ni . sbb banyak sgt mende yang nak hafal ! arghhhh
alhamdulillah lah , ape yang aku bergantung tu , keluar
tapi aku still terkilan , sbb GILA -.- lambat jugak kot aku kuar

okay , malam rabu , adalah malam yang gila
kau bayangkan lah sendiri erhhh , paper strategic management and marketing in same day
12-2 Marketing and rest an hour , then , 3-5 Strategic Management ?
WTH !!!!
dua2 killer paper kot . pfffftttt

aku tak cukup tdo , mata aku jadi mata panda . uwaaaaaa *nangis sambil gelak*
aku taktahu lah adekah aku mampu nak amek 7 subject ni untuk sem ni .
kenapa mesti aku belajar kat kolej swasta tapi still dapat tekanan mcm sekolah yang bayarannye murah ?
why ? ini tidak adil tidak adil bagi ku !

abaikan segala repekan ku , please ! *sigh*


we were young ! enjoy for our life !