he is sooooooo sweet :')

assalamualaikum and salam sejahtera utk semua . hihi , today cik mok akan mengeshare tentang ceriteracintaku ! ehhh , what theeeeeeeeee peliks word lah aku created ! cehhh , choiiii .

actually , harini aku bawak mama ke hospital Putrajaya , check up utk kesihatan dia lah kan . mama pun tak berapa nak sihat kan . jumpa lah si kak Hasnini girlfriend kepada abg sulung ku . alhamdulillah lah dia ade , dia yang teman kakak n mama g mana ke mana g mana ke mana semua . cer teka , aku g mana ? haaaaaaa . aku g cari parking , mcm gila ! if naik kete savvy takpe , takkesah selit2 je memana . ni naik kete mama . so , nak tak nak aku kene utamakan safety kan ? aku decide utk parking kat luar , jalan raya yang tutup tu . but , after i parked aku nampak kereta polis cantik punye ke arah tempat park aku . and me , so nervous and just buat bodo . semua kereta yang kat depan aku sume nye kene saman . disebabkan aku still dalam kereta , aku tak disaman *muka bangga*

berjalan lah aku hampir 800meter dari kereta ke hospital , sesampai je terus call kakak and tanye dimana mereka berada . setibanya aku disitu . mama tgh dirawat oleh 2org doktor pakar ;)
omaigad , doktor tu sangat kelakar .
  1. dia nak amek gambar kaki mama and he said "makcik, senyum, nanti gambar tak cantik" walhal gambar kaki je . hahaha
  2. masa dia tnye umur mama . dia terkejut , and cakap lagi , "baru 50 so memang kne operation . if akak dah 60-70 ke , saya dah suruh balik rumah duduk kat surau lah" haha , dalam gurau kuajaq jugak doktor ni . nasib baik lah mama jenis yang sempoi :D
lepas jumpa doktor tu , g fisioterapi pulak . sbbnye , mama nak buat appointment utk next meeting. otw nak ke lobby depan tu , aku tgh menolak wheelchair mama , and guess what ? aku bertembung dgn FOUZIAH GHOUS , yes, actress ! she is so pretty ;) tak sempat pun nak bersalam bergambar semua sbb nye nampak dia mcm tgh rush n aku dgn tolak mama nye , pegang buku itu buku ini . sempat cakap hye and dia balas dgn nada medayu "hyeeeeeeeeeee":D

balik lah kami dr hospital tu , say GOODBYE to Miss Hasnini and thanks to her sbb membantu , tanpa bantuan dia maybe kteorg tak siap lagi kot . haha . ingatkan balik dr klinik tu dalam kol 12++ tu nak amek aqeel tros dr taska sbbnye dia kan tak sihat , tulang buntut dia senget . tp, skrg dah okay kot sbb kene urut aritu ! 

sesampai je kat rumah , kau bayangkan tgh hari buta ttbe meter elektrik kteorg kne cabut ? and terselit lah satu kertas merah kat celah grill pagar dlm rumah ! sekali tgk , alamat umah orang lain . mama aku ni memang tak boleh kene panas , memang wajib pasang kipas angin or penghawa dingin katakau ! dah macam tu , kteorg pergi lah TNB ! kurang ajar tak kurang ajar lah kan , dah lah salah alamat rumah , pastu boleh pulak cabut meter time org takde dlm rumah . patutnye dia tak boleh cabut . boleh kene saman maaa . dgn jasa baik mama , mama cakap tayah nye nak saman2 :D pegawai TNB tu minta maaf sbb atas kesilapan pihak dorg ! ehh come on lah , api umah org tu baru seratus kot . kau excited gila nak potong bagai -.- kau kan dah kaya *peace tepi pipi*

alhamdulillah lah , ghumah aku api tak pernah sangkot *k belagak* astaghfirullahalazim ! bertaubat aku seketika . sorry2 , (nak buat mcm Maria Elena , malas nak backspace)

pastu balik rumah , after zuhur , aku tertdo . bukan sengaja k , aku memang tertdo -.- mybe penat sangat or whatever ! kol 3-4 kot makcik COWAY datang (taktahu nama dia , sbb dia service mineral water coway tu , kteorg label dia as makcik coway) haha , dia so happening , even dah 50++ dia berjaya baru mengahwini seorang jutawan ;) im so jelez dgn dia ! haha

kol 5 aku otw g amek baby aqeel kat taska . haha , rinduuuu . after tu tros g makan ! hihi , sian abg SR saya , dia bbm aku reply lambat , sampai dia cakap , "okay takecare *with smiley*" dia suh aku tgk twitter, dia buat surprise ! :) nak tgk ape dia ? 

TAAAAADAAAAAAAA !!! 



sweet kan dia ? :') aku terharu gila . and dah cakap thanks dah . and mohon dia change drpd nama aku tu kepada SR (13 huruf) hahahahaha malas lah nak taip nama dia pepanjang . kang kembang kuncup !

kihkihkih , nak tahu reaksi dia bila aku minta dia tukar nama aku jadi nama dia ? okay , sat ! 


haaaa , nampak ? demand tinggi kan dia tu ? :P 

to SR : thank you sbb buat i gelak dgn keletah you yang "sengal" tu . hihihi , thank you sbb sudi teman i hari2 kat BBM ! thank you sbb sudi layan karenah gila I ! *wink wink* 

bye bye !