hari ke 4

heeeeee , hye uolsss , iolsss nak share setoghiiii ni 
uolsss tahu kan yang skrg ni iolsss berada diteratak bondaku ? omaigad ! aku terasa macam aku sorg je kat umah ni , walaupun pada dasarnye aku mempunyai keluarga yg gedekk (besar) 
Aqeel demam , kakak tumbuh gigi and demam jugak ! yang mama memang tak sihat , asyik dok dlm bilik , baba mcm biasa , tak heran dia dok umah . selagi khudrat ade kat dalam diri , berjalan saja kerjanye ! 
yang aku , dok kemas ghumah , masak2 simple dishes, jaga aqeel and semua org sakit dlm umah . haha
abg joey (yg sulung) g Jakarta , interview katanye . yang sorang lagi dah berkahwin , ujung2 minggu balik umah mak pak mertua . 
aku kat umah , mcm umah ni aku yang punye , sunyi sepi , main game , edit blog , surf tenet , main game , layan RM :D memang semuanye gua buat ALONE ! 
nasib baik lah , malam tadi si pujangga hatiku sayang menelefon ! 
sedap sikit diri ni , takde lah sunyi sangat .
dah hari keempat dirumah , aku asyik tdo awal je -.-
almaklom lah , umpama puteri dok istana yang berada dalam hutan !
hmmmmmm

terimakasih kerana membaca ! sorry , takde gambar :D 
bye !