hari ke ........ ?

hmmmm , Assalamualaikum semua :) mohon sihat sentiasa . arini dah hari Khamis , but aku still tak usik or create ape2 assignment ! kau bayangkan , dah banyak sangat journal aku hantar ke dia , dia tak approve lagi . idk lah act dia nak dajjal kami or what . aku dah keep email dia non stop . tp , still no respon . malam ari tu bukan main sweet lagi lecturer kesayangan ramai tu berSAYANG-sayang dgn aku . haha , nvm . just forget it ! 

myb sila aku yang lambat sangat nak start buat keje . kang kalau aku just buat ikot kepala aku . tanpa dapat approval dr dia , mahu nye aku punye assignment kne deny ! arghhhh , stressnyelah dapat cikgu yang ikot kepala sendiri ni :( cuba lah bantu anak murid yang serba kekurangan mcm aku ni . bagi contoh journal ke hape ke terangkan ke . hihihi. dahhh2 , malas lah nak cakap banyak . just follow the flow ye MYRA sayang ! haha