kecewa

hye stalkers ! baru je beberapa saat yang lalu , hati aku diremukkan :D anggap je biasa . aku takkesah pun ape dia nak cakap kat aku . yang aku tahu , jiwa aku hati aku dah kosong dah sekarang . before2 ni , aku selalu agung2 kan dia , bangga2 kan dia , puji2 kan dia . dia pun baik dgn aku , selalu buat aku tergelak tersenyum tersengih mcm kerang wangi kat pasar tu ! tuihhh 

tapi tadi , dia dah kecewakan aku dengan gurauan dia . hmmmmm , (mybe kot gurauan) . or siyez kot . takkesah lah dia siyez ke dia gurau ke , yang penting skrg , hati aku dah menggecik , taktahu lah bila aku ade masa untuk pam balik hati ni ! errrrr *ape aku merepek ni* 

aku tak dapat terima lah bila JIWA aku dah betul2 ikhlas menerima sesuatu , then , ade manusia pertikaikan ke ape . aku terasa mcm "hehhh , actually , aku ni manusia ke binatang" hmmmm hmmmm hmmmmm . keikhlasan ni mana boleh diukur kan kan kan . kalau hati aku ikhlas , mungkin ade lah unsur2 aku menipu sbb hati memang selalu buat mende tu kan . tp , dah sampai tahap Jiwa aku ihklas but still ade manusia pertikaikan , aku akan fikir "ape erk dia ni nak dlm hidup dia? knp dia tak percaya kat org erk ? knp dia pertikaikan keikhlasan seseorg erk ? knp dia suka bangkitkan issues yang boleh buat gadoh erk ?" yeayyyy , mcm tu lah yang aku akan fikir *peace tepi mata*



dengan ini , saya merasmikan , saya takkan sentuh ape2 sensitive issues kalau saya borak dgn awak . saya akan cuba sedaya upaya menjadi pekak badak kalau awak sedang cuba menyakitkan hati saya , and saya akan bersungguh2 tukar topic ! mohon lepas ni , kalau saya buat begitu , awak memahami . 

adioz amioz amigoz , dah , boleh beramboz dari entry ni , sb dah abes dahhhh ! haha