Sarah fly ke Mesir utk menimba ilmu :')

Assalamualaikum.
arini , perasaan masih touching atas penghijrahan yang dilakukan oleh SitiSarahNordin ke tanah Mesir.
semoga perjalanan nya dirahmati Allah.
.........................................................................................................................................................
aku, berjinak2 mengenali Sarah since 2009 at Facebook through BOTAK. idk y aku capslock nama Botak.
since that day, aku rapat dengan Sarah, always chatting2 and talking2 pasal skola and experience tntg kehidupan kami selama kami hidup.
kami berkau aku and still berkau aku sampai skrg. aku kenal dia , dia masih rock , masih sempoi time tu.
and , beberapa bulan n berganjak ke tahun jugak lah kami lost contact, bukan sebab kami gaduh or what. tp, sebab kami sama2 busy, bulan 7 2009 aku accident , and aku rasa dia taktahu pun pasal ni . masa aku form5 pun , aku rasa kami tak contact sangat, tp, kami sempat lah bertukar nombor fon .
kami sambung hubungan kami balik masa, Sarah update status pasal dia takleh carry form 6.
then , aku inbox dia kat fb , and mcm2 kami borak n aku try nasihat kan sehabes baik untuk dia walaupun aku tahu aku tak perfect , Sarah still sudi terima kata2 aku .
and dia teruskan perjuangan dia dalam menempuh segala cabaran di STAM, Perak.
2011, bulan 3 kot, aku join ERAT dimana aku mengenali semua manusia yg berhijab labuh.
aku bersyukur kepada Allah sebab membuka hati aku untuk menerima pelawaan SitiNorLiyanaSuhaimi untuk mengikuti dia.
teeetttttt, takde kene mengene pun sebenarnye . tp, dari situ , aku start rapat dgn Sarah sbb aku dapat tahu dia amek bahasa arab kat STAM and hijab dia sangat lah labuh sama seperti yg lain.
aku ambil kesempatan utk belajar and menerima apa2 sahaja ilmu yg diberikan oleh Sarah,
after dia dapat result, dia serta merta call aku and dalam keadaan menangis dalam nada gembira dia caka thanks kat aku , sbb beri dia semangat . walhal aku tak buat pape pun pada dia, dia yg berusaha sendiri .
after that day , kami baik sebaik2 sahabat until one day dia invite aku utk join dia pergi Masjid Nurasyakirin utk satu Majlis masa bulan puasa ritu.
aku tak sangka aku terpilih utk join mereka. yaAllah , betapa bersyukurnye aku masa tu :')
itu adalah kali pertama kami jumpa and dia tersangat2 Cantik dimata aku and tersangat sweet dgn kata2 yg puitis . itu baru dia caka melayu , kalau dia cakap bahasa arap, subhanAllah , bahagianye telinga aku mendengar kata2 nye :')
............................................................................................................................................................
perjumpaan kami di Masjid itu memang terlalu singkat masanye , tetapi aku bersyukur sbb aku dapat berjumpa dia and dapat mengenali rakan2 nye yang lain .
aku belajar erti kehidupan. dan ape2 bende yang pada aku n maybe pada korg semua hanye lah remeh temeh , tp, yang sebenarnye dia ade pelbagai maksud yang tersirat .
Sarah bercerita tentang Khafi .
Petrosains, sebenarnye Kak Nor yang beriya sangat nak pergi petroSains, at the same time aku pun sama sbb itu adalah FIRST TIME aku masuk petroSains -.-
sian aku kan ? lawakk gila lah bila terkenang balik. haha
..............................................................................................................................................................
masa nak fly semalam . aku tak dapat jumpa Sarah :'(
aku ade hadiah nak bagi kat dia tapi, kami betul2 takde jodoh utk berjumpa.
itsoke Sarah, setibanya kau diMalaysia akan datang . akan ku jemput mu.
me , always, LOVE, you, SitiSarahNordin.