aku rasa hidup ni sangat sucks :)

hye babe , see you again :(
today is not a great day for me . I mean , this morning .
omg , aku taktahu kenapa , aku rasa mcm senak sangat kepala aku ni , kusut .
smlm dgn acc yg gila , sbb aku tak masuk kelas acc yg seminggu before midterm .
aku tak belajar ratio, memang payah gua nak paham belajar tanpa guru ni .
aku minta budak umah aku ajar , just for a once , but , hmmmmm . 
then , Nisha ajar and faham . alhamdulillah .
bende simple tapi still membuatkan aku pening :B
masa exam semalam , aku bukak ratio question , phewwww , aku rasa mcm satu das tembakan terkena kat kepala otak aku .
kahkahkah , bende simple tapi markah sampai 20? kau gila ape ?
pastu aku terpikir lah , ni mesti kne terangkan guna ayat ni .
hmmmm , aku pun , dengan senang hati jawab2 sambil buat short essays .
yelah , budak tak tahu mcm mana nak buat kan .
aku nak minta tlg org ajarkan pun aku risau -_____-
okay , about today , td kol 2300, aku , kak ain , kak qeena and nisha g tgk premium rush .
hish, punye lah lama cter tu aku baru nak nengok :D
time aku tgk wayang , myb dia boring  sebok pulak tepon , bila aku perlukan dia , nakkan dia disisi telinga aku , utk aku mengadu kat dia , dia busy , tak ade -_____-
janji nak skype , dia ni cerewet sikit , kalau nak skype , kalau boleh taknak budak2 umah aku ade .
almaklom lah , budak umah aku semuanye sempoii -____-
and suka mengacau , dia taknak tgk aurat2 kawan aku lettuw . itsoke gua paham .
masalahnye skg , dr smlm dia janji nak skype dgn aku , tp , hapakkk pun takde :(
alasan dia , budak umah aku tak tdo lagi . then , aku yg spoil mood dia, langsung dia say gudnite n gudbye kat aku .
kalau korg jadi aku ? ape korg rase ? sedangkan yg masih tak tdo , aku dgn kak kina je .
kalau aku n dia skype sekali pun , kak kina tak mungkin lah nak kacau aku .
aku dah siap pakai tudung n cardigan dah menunggu dia nak skype , tapi , pfffftttt .
sakit betul jiwa aku :( 
aku harap dia bukak blog aku ni , dia perasan lah post entry ni , biar dia faham kenapa aku merajuk .
aku majuk dgn dia sekali pun , sikit pun dia tak layan . tu masalah laki ni -____-
selagi aku boleh sabar , aku sabar . selagi aku boleh tahan , aku tahan . heeeee
yes , kami hanya sahabat baik , tapi , aku sayang dia lebih drpd mcm sahabat baik :3

my life is sucks , because , im always confuse dgn keadaan aku skg , aku tak faham , knp jalan kehidupan aku berliku mcm ni :)
itu sajaaaaaa . :3

btw , mlm td , kan aku kecewa tak dapat skype sume . memang aku sedih sangat :D
n before tidur tu aku mcm berdoa n berharap lah , si dia akan masuk dlm mimpi aku utk bahagiakan aku n bawak pergi jauh2 kesedihan aku .
mimpi tu kejap je , tp , mampu buat aku bahagia and tersenyum mcm kerang wangi :)
 aku mimpi dia , n tengah sedap2 aku bahagia , pipot pipot bunyi alarm -____-
sedar2 tgn aku pegang luigi kecik tu , sbb luigi besar ade kat umah sewa . ohhhhmmaaaaiiiii , rindu sangat kat dia :(
hmmmmmmmmmmmm , i miss you gedik , faham tak ?

smlm , after maghrib , aku bukak twitter kt bb , tgk ade follower baru , skali aku tgk . buntang mata aku O.O macam ni lah lebih kurang , ghupanye admire aku , ttbe dia follow aku :D
aku ase mcm nak pengsan perlukan nafas udara n blablabla sume lah ann -____-
pastu dia mention aku n cakap "hye mira" pergghhhh , gua rasa mcm nak tercabut jantung :D

k , tu je :D
bye , *blushing sampai esok*

No comments:

Post a Comment