Aku Macam Biskut :D

hye and assalamualaikum and salam Satu Malaysia .
gua nak share cerita dgn korg sbnrnye :D
kejadian ni before mid term ar.
memang kelaka gila, pagi isnin gua balik umah sewa, jumpa kawan2 , kelas sampai malam ann, pastu , malam tu gua tdo lah bilik gua, pastu, pepagi2 selasa tu gua bangun awal ar, sbb plan nak lepak kole awal, padahal kelas kol 2.
tp, sikap excited gua terlebih melampau and terlalu over :D gua bangun pukul 8, tp, tak mandi2.
gua sebenarnye baru lepas menjanda (kejadian pd raya ketiga tahun 2012) gua taknak cter pasal percintaan pun sbnrnye :D
gua nak cter pasal hidup gua yang mcm org gila ni . selasa tu , tgh hari gua dah takdo kat umah sewa . time dorg sume dah g kelas, gua baru keluar umah , so , memang tak jumpa dorg .
mlm tu , gua tak balik umah , gua g merayau mcm org gila kat KL ni . haha , memang lawak gila ar.
dorg tak call tak msg , so , gua budget dorg tak risau lah ann pasal gua :D
so, gua chillex. keesokkan harinye , apabila gua bukak pintu umah, ade yg ade kat umah , ade yg masih belom balik dr kelas kan :D
seorang manusia tu , start lah menyiasat gua mcm polis -____-
dr A-Z ar bercerita . hahaha
malam tu , semua org dah balik umah , free2 gua dapat kata2 marah drpd mereka. perghhhhh
lazat gua kene bebel, ayat yang berjaya buat gua gelak sampai nak tergulang dr tangga tingkat 3 sampai bawah ialah "please jangan jadi biskut ea MIRA"
gua pun , mcm , grrrrr, k fine :D
another story , after kejadian percintaan gua berpisah utk sementara tu , gua btol2 hilang akal , and tempat gua berhappy adalahhh , beraya bersama kawan2 :)

FIRST TRIP

 
 ni , pertama raya gua bersama kawan2 kesayangan :') budak skolah rendah gua. time ni, syazwan kirim salam heartbreak utk kami kat Akem.

gua g serang rumah roha and kami teros g beraya bersama :D seee, muka gua mcm minta kaki , gua tak ready lagi nak senyum time ni :D

SECOND TRIP


gua sayang mereka :) tgh tu cikgu addmath k :D mcm kami je kan dia tu ~

yes, mereka macho -_____-

THIRD TRIP

ye, gua sayang mereka juga, tapi gua sayang Ayu n Wati lebih :)

pada hari yang sama , gua taktahu kenapa , Muhammad Aqeel ni happy sangat -____-

muka bangganye , dia suka dgn Uncle Yum dia ni , hahaha, muka pun dah ala-alaaa

seeeee, happy semacam mamat tu :D gua happy sbb mereka happy :)

gua lupakan kenangan pahit gua , gua teruskan hidup dgn senyuman dan gelak ketawa, semuanye kerana mu intan permata tersayang ku , Muhammad Aqeel :')
"Acu love you so much, acu dah janji nak skola kan Aqeel pandai2 , nak ajar Aqeel and jadi anak yg berguna.
umur 3tahun nanti start jadi budak yang baik, dgr cakap ye sayang , jangan lasak2 lagi , sian tok maa, sian ibu , sian acu .
acu nak jadikan Aqeel manusia yang hebat , yang bagus, yang baik , yang boleh membantu kami suatu hari nanti :')
thanks sayang , sbb muncul dlm hidup Acu, tok ma, tok ba, paklong pakngah dgn ibu."

UMAH AISYA RAZI 



and here : manusia yang tak pernah putus2 bagi sokongan dan dorongan pada gua iaitu SAHABAT terbaik gua , dunia akhirat gua akan kekal bersama dia, itu je gua mohon . kami bahagia merempuhi segalanye bersama .

my shabat baik, here and after .