ohooooiiiiiii oiiiii , mood berblog : activated !

hey hey hey , readers ;)
thanks for read my bad entry ! btw, aku nak share manyak mende sama lu olang , harap tak busaaannn lah ye ? hihi


he is so gedabak right now, sekejap je masa berlalu , ni gambar masa birthday dia lah ni , 21st July 2012 ;)


jawib tgk ni , haaaa, Syazwan n Syra Mahat , bbm status sama ? :D time ni aku tergelak , haaaaa, adakah satu kebetulan ataupun memang dirangcang , hihihi :P
act, bnyk je doe, org post status sama2 ni -___-

aku terjumpa gambar dia ni kat twitter, aku tak kenal tau mula2, sumpah muka dia lain sangat -____-
bila aku amati mukanye betul2 , laaaaaaaaaa, AVRIL LAVIGNE upenye -____-
and status post tu berbaur 'she with her wife'



pic ni , 3rd puasa, hari Isnin , first time kami serumah nak iftar bersama , I Love Them So Much ! memang mereka berdua ni je yg selalu bg nasihat , dorongan terhadap aku . kekadang , banyak je mulut2 budak yg cuba nak buruk2 kan mereka pada aku , tp , alhamdulillah , kepercayaan antara kami , membuatkan kami makin rapat , rapat and rapat. 


sajaaaa je nak tunjuk , betapa macho nye lelaki dlm wallpaper aku ni . bf korg ade buat mcm ni ? :P
aku bersyukur sangat sbb dapat bersama dgn manusia yg bernama Syazwan Rosman ni .
walaupun kami "agak" jarang bercontact , aku still sayang n cintakan dia sepenuh hati ;) cewwwaaaahhh.
sesiapa je yg tgk phone aku , mereka akan cakap "SWEETNYE" hhahahaha , moga2 , berkekalan lah sweet yg ade dlm diri mamat tu utk aku HEY utk aku HEY ! haha


aku mengadu dgn ati pasal account , dia boleh bantai mengadu pasal economic kat aku -___-
yeahhh , aku stress dgn account yg mcm tuuuuttttttt, and dia bengang dgn economic :D
and atas ni , dia bengang dgn scandal dia ! damn btol lelaki tu 


no caption available. baca ni wahai LELAKI


okay , ini jadual kelas aku waktu bulan Ramadhon , seee, dlm line merah tu , aku last balik ari Jumaat adalah pukul SATU :) huureeeeyyyyyyyy


okay , muka budak ni ade sbb aku boring gila time ni , pastu aku PING!!! dia , dia teros send gambar dia dekat dataran ape ntahh ni , kat Kedah nun sana -_____- saja lettiewwww, nak buat aku jelez !


ni gangster kampung n rumah Syazwan kat Temerloh ni . hahaha , petang2 dia ni g jengjalan tau -_____-


She is my lovely "akak" tahu ;) Qeena Jamil 


ni adalah kaki si (taktahu nama dia) , Emma Stone , and kanan tu my scandal terhebat Andrew Garfield ;)
aku dah beli dah kasut , boleh lah together2 dgn Syazwan :D


aku unye color oren , ayu unye color purplr ni ;) 
buy one free one , aku tunjuk kat Syazwan , dia tak duka , so , tayah belikan utk dia , aku belikan utk ayu ! hahahaha , kebetulan fon kami samaaaa , samaaaa ;)


abg midi cakap aku bertuah dapat dia , so , mira ? please jaga dia elok2 , dia sayang kat kau tu ;)


aku jumpa gambar dia ni kat mana ntahh -____- 
sumpah sengal , aku tergelak guling2 kot tgk gambar ni , siol btol sape yg edit :D


ini DP bbm Ziqa , ni pun , berjaya buat aku tergelak sampai nak hempas bb :D

okay done , itu je lah kot yg dapat dishare kan ;) HAHAHA , aku post gambar2 ni , saja je , aku taknak lah dunia myra ni KOSONG and BERHABUK ! bersin teruk aku kang sedut habuk kat sini . hahahah