kami

hello you alllsssssss, berjumpa lagi disini ye :D
btw , sem 3 kali ni , sangat2 superb sbb classmate agak peramah n tak seSUCKS dahulu -.-
smlm kami bergambar kelas tahu .
memang tak semua org pakai bju corporate , tapi , ade aku kesah ? haha
banyak je sambutan yg pakai bju sedondon segala . haha
wait2 , ni gambar nak share satu :P


hahahaha , ni lah classmate yang agak superb ni :)
even , baru satu sem kami kenal . alhamdulillah kami sekepala . tak semua tapi okay lah than before
yeahhh , ni blurr sikit sbb jiji punye tangan memang bersabun -.-


She is my superb girl. Aleen . yeah , kami baru rapat sem ni , tapi, dah macam 3tahun yg lalu kami kenal -.-


jejaka kelas kami . dr kiri paan, nazeree and ifan . paan penyeri kelas kami , nazeree suka gelak and melakukan aksi spontan yg kekdang kte tak terpikir dia akan buat . ifan dgn loghat kedah nye mampu mencairkan manusia :D


yg depan ni , yg manis sangat org nye ni ialah SitiHajar (nama mama aku) haha . kami sekepala sbb dia sangat2 baik, bertolak ansur and suka bantu org . kadang2 aku malu dgn dia , sbb aku penggemar menyepahkan brg and dia selalu tolong kemaskan :')


anak dara pingitan :D meh lah beli , selonggok singgit :D


here we go, sometimes kami sekepala , sometimes kami gila , sometimes kami sedih bersama , sometimes kami bermasam muka . itu adalah adat kerana kami manusia seperti anda :*

aku arap akan berjumpa kalian di menara gading kelak . aku always doakan yg terbaik utk korg. aku always sayang korg . 
weeeeeeeee \(^.^\)(/^.^)/