keseronokan melanda :)


lalui detik2 ini dgn penuh kemahuan 
aku inginkan kejayaan dalam hidup aku , tapi , aku malas 
ape lah masalah aku erkk ? study je pun , bukannye susah #tak semua orang boleh memahami kita 
aku , jealous dgn kawan2 sume yang sambung belajar kat IPT yang terpilih

exam , rindu time exam . selalunye yang akan duduk belakang aku ialah 


Nur Syuhada Hassim

and yang akan duduk di depan aku ialah


Nur Farina Azlan

and yang akan duduk sebelah budak atas ni ialah 


Nor Hidayah Mohd Aris

aku rindu korang duduk sebilik darjah dgn aku 
aku rindu korang punya mulut yang bising bagai langsuir tu 
aku rindu nak makan same2 dengan korang bila kte stay back 
aku rindu tu sume , korang rindu takk ?

               

Rohayu Jumahat and Salawati Mohd Gi pun tak ketinggalan 
aku rindu korang yang terlampau amat2 sangat :(
korang sume dah nak sambung study 
aku ? huhhhhh . kte memang akan berjauhan lepas ni :(
aku turut gembira utk korang <3


kegembiraan ni , kte kongsi bersama , semoga kita akan bersama sampai bila2 k korang ?
grade same2 . nanti , aku nak pegi tgk korang amek sijil ape yang patut diambil kat atas pentas tu 
walaupun sejauh ujung Malaysia 
aku sanggup , aku nak raikan korang 
make sure korang semua grade dgn jayanya . yeaaayyy !


No comments:

Post a Comment