no title available :)

assalam and salam satu Malaysia stalkers and bloggers 
act , post entry kali ni memang akan carcamarba sebab tak ade topic #degil jugak nak buat entry
first, pasal fb lah . gempak sikit kan ? #gempak ke? cter pasal members2 . aku terlepas satu peluang keemasan . menyesal aku deactivate fb , aku tak bagi number aku pd org tu , aku tak bg twitter kat dia semua lahh . members yang lain bukannye nak bgtw aku ke hape . memang aku sedih , merana sikit , sebab , aku memang nak bende tu . so , now , ble tak dapat , aku terpaksa pasrah lahh . before ni , aku banyak kot bantu korang , tak kesah lahh dalam ape je . tapi , satu bende macam ni pun korang tak boleh nak bantu aku ? :')
aku tak kesah , korang buat aku macam ni :P buat lah lagi 
semalam , aku tak tahu kenapa aku boleh boleh boleh ... :'(
huhhhhhhhhhhh , pffffffftttttt 
memang mood aku gler pun harini :D
dari pagi sampai ke skrg . aku tak paham ape yang hati aku nak , ape yang diri aku nak , ape yang arghhhhh !
panas hati aku sepanas aku #ayat kaplamyanga
tadi berdating dgn Ieda a.k.a Ambong a.k.a HIDAYAH kat Tesco
merempit dg dia . okay , kau ada ? tak kan ? oleh itu , aku bangga nak bagitahu 
terima kasih Ambong sebab sudi luangkan masa bersama aku , comel kan adik aku ? #promo jap 
seronok hangout bersamamu walaupun hanya seketika , sejenak cuma . aku rindukan kau , Ada , Rynn 
bila kte nak together like before ? aku miss sangat moment tu 
btw , thanks for everything ye sayang ? sorry , aku tak bawak camera nak snap kenangan kte tadi , aku just ade photo ni je :'(
hhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
fb dah tak ade bende
twitter just ada liyana
tagged ada orang gila
skype hanye ada nana
friendster dah lupa password
ym apetahh lagi
tumblr , aku tak reti guna lah
blog pulakkk , dah taktahu nak story ape

so ? what should I do now ?


SLEEP ?

memang nak tidur pun nihhhh ;)

No comments:

Post a Comment