minggu presentation !

hye hye hye , assalamualaikum and salam satu Malaysia :) minggu assignment , minggu presentation , minggu segala minggu lah minggu ni ! k , melalut . oh my Allah , banyaknye presentation . banyak nye kene brainstorm , banyak nye wehhhh . banyak nye wehhhh . hahahaha

okay , yang dah lepas ialah :- 
  • mock meeting , mock interview
  • presentation Business Ethics
  • presentation Strategy Management
yang belum lepas and masih membunuh pikiran ku ialah :-
  • PMK presentation (new product)
  • PFN forum (bankruptcy) 
  • Business Communication presentation (Gender Harassment)
omaigaddd . masih banyak kerja ku rupanye . report and assignment segala bagai , alhamdulillah dah siap ;) hmmm , cuma slide show and fahami point utk di terangkan . hahah 

pengalaman yang aku nak cerita sem 4 masa nak present. dari sem 1 sampai sem 3 . aku tak pernah gugup sbbnye aku anggap presentation tu hanya lah main2 :D hahahah . n sem 4 ni , aku memang dah agak matang katanye -.- so, aku nak buat betul . aku fahami and hafal serba sedikit ayat yang perlu aku guna . smlm hari selasa ( 30 April ) aku present 2 subject iaitu PMG and PBS . yaAllah , yg PMG aku okay lagi . boleh kawal suara , degupan jantung semua . tapiiiiiiiii , masa PBS , ya Allah , aku punye suara menggeletar and aku punye nadi bergerak pantas sampai hampir pengsan . memang suara aku menggelatarm ketara sangat sbb nye semua budak kelas boleh focus on us and pandang kteorg tanpa kelip . its really kill me , sampaikan pika kata "suara mira menggeletar sangat" . yaAllah , aku dah buat yg terbaik , aku harap tinggi lah markah assessment aku :) aku betul2 rasakan sem 4 baru lah betul2 punye presentation aku buat sbb aku tak main2 . aku betul2 serius :*

hmmmmmmmm , aku nak dekan sem ni , tapi kan kan kan , ade manusia kurang ajar, cakap kat aku . "jangan lah mengharap dekan tahun ni . sbb kte banyak subject and semuanye susah" . look , itu kau punye pasal tau sayang , pada aku , vision n mission aku , aku punye pasal lah . aku tahu kau dekan last sem and aku tau kau kat kelas yang pandai . kau tu , baru sekali tau dekan , jangan lah nak berlagak sangat :) tapi , jawapan sebenar yang aku balas utk kata2 tadi ialah "if ade rezeki ade lah , tapi aku memang minta untuk dekan sem ni" :) nampak tak , baik tak aku . * tgn dibahu ! ! ! 

okay , thats all from today ! hahahaha :P