first and second paper in ONE day ;)

hello everyone , haiyaaaa harini bad and sucks lah -.-
why ? because we got 2 paper in one day ? thats crazy k ! bodoh tak bodoh lah kolej kami punye management . kata hebat , ni , hampat ade lah -.-
haiyaaaaa , gampang tahu ? haaaa , tu dia . exam td mcm tu ar .


HR keluar set B , kebanyakkan set B lebih sukar nak dibandingkan dgn set A. 
aku ase mcm nak bunuh diri masa bukak paper tu . haihhhh
mengeluh sepanjang menjawab . just bayangkan lah , 2 sem yg lepas , aku tak pernah sharp masa tau .
aku mesti akan keluar awal setgh jam or sejam before timed .
tapi , tadi , 3 jam lah aku dlm dewan tu . tak g toilet langsung . sampai bb aku drained lah tak sempat nak charge , kol 9 - 12 , pastu kol 2.15 ade paper Islamic Management pulak .
haihhhh , aku tensi betul masa tgk jam lagi sejam masa nak timed , aku punya essays tak berapa nak siap .
memang sedap lah , aku kerah kepala otak utk keluarkan segala ideaa -.-
dah lah pagi kol 9 tu , pengawas peperiksaan sebok nak suh budak masuk dewan ikot section , section aku ujung sekali , memang kami last sekali lah yg masuk . haihh , memang lambat start pun td . ade masa tambahan sepuluh minit . 
masa menjawab , ade gak aku toleh kanan kiri :P 
almaklom lah takdo koje . 
mcm ni gak ar , keadaan nye :D


semua pandang meja , yg aku pandang2 kanan kiri . hahahahaha
dah macam tu , aku senyum je lah . terpandang kanan and nampak Aishah Azman , bercakap menggunakan bahasa isyarat jap dgn dia :D 
tertoleh kiri nampak pulak si Azizi Mansor ni . menggunakan bahasa isyarat jugak . ahaks .
pastu , aku teringat yg aku ade pegang pencil and liquid paper si jiji ni -.-
hmmmmm , aku adalah antara manusia yg lewat balik . ahaksss
tak pernah2 . pastu , kat luar jumpa lah si Nisa , fon aku btry drained , tak dpt nak bbm dgn si leen , charger pun tak bawak -.-
pastu , nak dijadikan cter , aku ikot nisa g jumpa nisha . belaja lah daku bersama dia utk management sat g -.-
kol 2 kami naik atas , naik ke dewan lah . 2.15 kteorg masuk , mula2 kteorg dapat bilik LT tau , bilik tu takde aircond pastu miss Bibi yg jaga -.-
dah cun dah , aku dapat dok sebelah si Mr J :P *wink wink*
miss Bibi cari kelas yg ade aircond and kami move ke CR5.9 . hancurs hati . dah berubah tempat :D
aku dok agak belakang sbb aku budget malas nak focus sgt kat paper nt , boleh lah dok usha budak2 ni dr belakang :D
sebaris dgn Mr J tp tak sebelah k . itsoke lah , terima lah dgn redha :P
aku tgh buat mcq tau time tu , and suddenly , kolej tu gelap utk seketika , watapakkk ! 
aku tak pakai spec time tu , memang silau habis mata gua pandang semua org . 


yes , like this (Y) 
pastu aku terpandang Mr J , dia tgh letak dagu dia kat atas tgn atas meja (paham2 sendiri) tau , pastu dia pandang ke kiri , so , kearah yg ade aku lah kan . kebetulan aku pun buat bende yang sama and aku terpandang dia . langsung aku terus pandang jiji kat sebelah kiri :D
hahahahaha , comel sgt lah dia tu , tp , aku tak mampu utk jatuh cinta dgn kau sbb kau laki org :P
then , nak dijadikan cter , aku nak buat jugak HIM tu , pastu , miss or Madam ntah yg freehair tu , suh aku dok belakang sbb kat belakang tu ade cahaya sikit dr luar tingkap :P
mula2 dah idop tau , pastu dia mati balik . ade lah delay dalam 20 minit -.-
pastu on balik . 
aku keluar lewat jugak lah paper yg ni . memang sumpah susah gila ar paper sem 3 ni T.T

k , tu je story aku :3 

wish me luck for the next paper on 6 Oct 2012 -.-