setory yang membolehkan anda terpegeuuunnnn :')

aku cintakan dia , sayangkan dia :) #normal, bukan ?
tapi , dia cintakan aku macam aku cintakan dia takk ? sayang ? dia sayang aku tak ? #no comment lahh
arini aku berdebat lagi . aku taktahu kenapa ape masalah dia and ape masalah aku :')
aku gila ? memang aku gila ;)
aku taknak pisang berbuahh dua kali . aku try berjanji dgn kau bahawa aku akan setia pada kau .
kenyataan nya , aku berjaya setiakan HATI aku utk mencintai kau :')
hati aku memang milik kau , walau satu hari nanti , kau jauh dari aku . cinta aku tetap milik kau :')
aku malas nak berjiwang malam ni , aku ade banyak story aku nak share dgn korang ;)

first, aku dapat rasa kan yang aku bakal kehilangan cinta hati aku , sebab kebodohan aku :'S
second, aku dapat rasa kan yang semua orang menjauhkan diri dari aku , termasuk cinta hati aku :'B
third, aku dapat kawan baru , tapi orang tua , but , itsoke , kawan jugakk tu :'P
fourth, aku taknak explain ape2 pada kekasih hati aku tentang rahsia aku sampai bila2 , biar aku je yang tahu , pada YOU , saya minta maaf sebab dah kecewakan awak , saya perlukan masa untuk memperbaiki diri saya yang tak sempurna ini :')

saya bukan malaikat , saya manusia biasa , saya sering melakukan kesilapan . saya tahu saya dah banyak menyakiti hati awak , saya minta ampun dan maaf dr awak . hanya kata2 kemaafan awak yang saya perlukan , saya tak kesah dah , jika awak dah tak sudi terima saya . saya sedar banyak perkara yang saya dah menyakiti hati awak , mmang tiada maaf bagi saya lahh kan ? thanks for everything dear . hanya Allah yang mampu membalas jasa baik awak . sayaaaaaang awaaaakkk :')

No comments:

Post a Comment