kePENINGan di otak sangat memenatkan :')

banyak  sangat  kerja  yang  belum  aku  settlekan.  antaranya;  makan  minum  laki  aku  ,  pakai  anak2  aku,  kerja2 office  lagi,  rumah  tangga  terbengkalai  sebab  akhir2  ni  aku  banyak  overtime  sebab  aku  budget  bulan  depan  aku  nak naik  pangkat  n  berharap  dapat  buat  duit  muka  utk  myvi  baru  ,  anniversary  aku  yang  ke  (rahsia)  ,  aku  harap  azam  aku  untuk  membahagiakan  suami  tersayang  tu  tercapai ;
almaklom  lah,  sejak  berumah  tangga  ni,  kami  asyik  naik  Lamborghini  hadiah  hantaran  dlu  je.  so,  time  utk  si  Lam  tu  rehat  lahh  di  bawah  garage .  biar  ,  myvi  ni  pulak  yang  take  over  kerja  si  Lam tu ;)  peace~


#ini hanya lah rekaan semata2, tiada kene mengena dgn semua org, jika ada persamaa itu hanya SUATU KEBETULAN .  peace~

No comments:

Post a Comment