handphone ! :(

sayang ku , intan ku , payung ku .
jangan lah buat hal , cepat lah sembuh dr penyakit . aku rindu nak guna kau :(
aku rindu nak dgr suara kau , aku rindu nak belai2 kau .
please lah , jangan buat hal . byk dah duit aku melabur utk kau .
please sayang , jangan lah kau buat aku macam ni .
cepat lah sembuh . aku nak kau je . :(
jangan buat hal lagi tau . <3 you .
sayang lah aku mcm mane aku sayang kau .
banyak kenangan aku dgn kau . takkan kau nak kenangan tu hilang mcm tu je ?
taknak kan ? :(
cpat sembuhh k ? aku tak mengeluh pun , duit aku banyak habis kat kau . hmmmmm
aku tawakal je :(

No comments:

Post a Comment