diriku ;)

hanya aku yang memahami diriku sekarang . aku percaya , semua orang yang pernah rapat dgn aku akan cakap yang aku dah berubah :) aku tak tahu kenapa , tapi itu lah yang berlaku :) orang yang rapat yang tersangat2 rapat tu pun cakap aku dah berubah , sedangkan aku taktahu , ape yang berubahnye aku ni :) aku tak faham :) mcm yang kau cakap kan kawan , aku pun manusia , tak lari dari kesilapan . kau cakap aku ni ade setan jin iblis and blablabla kan ? so ? ape yang kau kene buat skrg erkk ? ;) lepas sorang , sorang yang berambus dari hidup aku . sekarang , aku dah tak kesah lah wehh , kalau satu hari nanti aku sesorang , aku tak ade kawan langsung pun aku dah tak heran . biarlah nyamuk , lalat , langau je yang jadi kawan aku . aku manusia tapi aku rase macam manusia tak layak untuk dijadikan kawan . aku tak tahu kenapa ;) aku dah deactivate FB aku , aku nak deactivate twitter , aku nak delete blog aku nak delete semuanye and blablabla . aku taknak kawan dgn manusia . aku nak kawan dgn bende yang tak ade mulut . biar puas hati aku . aku nak cakap ape pun boleh ;) ohh , lupa nak bagitau , iPad aku tak boleh on , bodoh sangat abg aku ni , tak reti2 nak repair bila dah jahanamkan , lagi satu , mp3 aku hilang , taktau kat mne , ohh ye , camera jangan lupa = . = aku taktau camera tu kat mne sekarang . = . = . aku nak beli camera baru , aku nak amek gambar kawan2 baru aku untuk aku post dgn manusia2 yang bukan kawan aku . HAHAHAHAH #aku rase macam aku dah melalut dah ni. tapi , ape aku kesah ? blog aku , aku punya suka lah . aku punya post , aku punye suka ar ! aku punye cter , aku punya hal lah ;) yang aku tahu sekarang . semua orang jauh dgn aku . aku pun mcm dah tak sudi nak kawan dgn dorang ;) aku harap , next sem aku tak lagi kawan2 dgn mereka . yaAllah , yaTuhanku , kau berilah aku petunjukMu ;) perhhhhhhh , aku taknak kawan dgn manusia , bolehh ? ;) aku malas nak pikir banyak dahhh , bye !


No comments:

Post a Comment