Sepah :)

sejak minggu lepas lagi , mase aku tgk slot "manisnye kurma ini" Sepah yang mengendalikan program itu , memang agak Luar Biasa drpd biasa lah Sepah time tu , aku pun dah start focus pada Sepah , aku sedar yang orang banyak cakap yang Sepah ni bawak lawakk2 kampung lah ape lah , aku tau , hokolohh , wat rilekkk sudaa ar korang , kan ? hmmmmmm , mse Final Maharajalawak tadi , memang giler best lah persembahan mula2 diorang , perompak di umah ustazah , wahhhh , sempoiiii ustazah menari ;) hmmmmmm , pengumuman pemenang mase akhir tu , aku berkira2 , drpd carta undian mula2 bersiaran tadi menunjuk kan yang Jozan first , Sepah second , Nabil third and Jambu forth . mcm biase lah , semua orang akn sangka JOZAN JUARA :) bak kata Johan "aku sentiase Johan" yeahhh :) okay , balik pada topic , memang aku dah kira2 andai kata Jambu nombor 4 , and hanye tinggal Sepah , Nabil and Jozan . kalau sepah menang nom 3 = RM 150k je dorang dapat , mne cukup 5k sorang , kan ? so , aku bagi lah Sepah nomb 2 = RM250k , bermakna 83++k je dorang dapat ?? Nabil nomb3 , Nabil lagi Untung :D so , aku budget lah Sepah JUARA = RM350k , bermakna memang dorang berbaloii lahh kalau dapat RM 116++k kan ? so , memang sekata lah kan , dapat RM 100k sorang ?? so , better bagi Sepah menang , berbaloii woo , usaha dorang , pape pun thanks ar pada pihak pengundi . kerana telah berjaya mengangkat Sepah sebagai juara :) hmmmm . Sepah dapat RM 116++k sorang , Jozan dapat Rm 125k sorang , and Nabil sangat beruntung sebab dia Juara menang duit , Rm150k seorang :) and Jambu 25k sorang , berbaloi jugak , dapat beli moto cash ;) kan ? ape2 pun thnks pada Sepah sebab dah buat yang terbaik and dah jadi Juara jugak dgn undian penyokong , Habis Madu Sepah Tak Habis2 lahh ;) thanks pada Sepah lagi sebab dah berjaya menumpaskan Jozan yang agak confident yang mereka akan menang , oleh itu , contohi nabil sebab excited gler dapat nomb 3 . HAHAHAHAHA . Even SEPAH junior drpd Jozan , Nabil and Jambu . you see ? dgn usaha , tiada yang mustahil , dengan hati yang ikhlas mase buat persembahan , memang sepah layak jadi Juara , walaupun dekat facebook tu bukan main ramai yang tak puas hati , sebab Jozan tumpas :) kepada SENIOR2 and ape2 je senior , jangan fikir anda dah sempurna , sedangkan yang Junior mungkin lebih power drpd anda *untuk pelajar IPT ni :P okay , byeeee

No comments:

Post a Comment