kepada followers yang budiman :)

kepada anda2 yang berhati mulia tu , thanks lah sebab follow saya . kepada yang tak follow saya , itsoke awak , mungkin awak ade alasan sendiri . saya tak salahkan awak , kepada orang yang tak top tu , saya dah follow awak , tak salah kot kalau awak follow saya balik . tak merosakkan lappy awak pun , yang welcome note saya cakap ade virus tu , gurau je :) kadang2 bukan ape , saya pelik jugak tgk orang yang ferasan bagus ni . dia nak kumpul followers tapi pada waktu yang sama , dia tak follow orang yang dah follow blog dia kembali . yelah , seperti yang saya katakan tadi , mungkin awak ada alasan yang tersendiri . saya faham kot :) lagi2 orang beriya sangat minta link blog kat saya melalui formspring(FS), tapi awak tak follow pun , macam saya , memang saya guna tektik yang sama , walaupun saya lambat follow awak , at least saya bagi feedback , kan ? ishhh3 , tak faham lah saya dgn rakyat Malaysian ni . cuba jangan kedekot utk menekan butang follow :) okay , itu saja perkongsian saya :) thanks kepada yang baca :) saya minta maaf jika post kali ni ade menyinggung hanti mana2 pihak , trust me , bukan niat saya , saya hanya berlaku jujur , thanks :)

kalau suka , thanks . kalau tak suka , itsoke , mungkin awak ade alasan yang tersendiri . :)

No comments:

Post a Comment