nak share cerita

aku dah start cuak dah ni nak menunggu 22March taon ni . mmg menakutkan lahh kan cerita . 22march tu ade ujian JPJ . arghhh ! takutnye .  aku takut dapat PAK or IBUK jpj yang garang -.- . aku dah lah tak boleh kene marah . kang tak pasal2 je aku maki -.-
"myra , control jiwa myra !" huhh ! kalau marah tak ape , aku risau kalau2 die tertengking and aku pun gelabah , huhhhh , msok parit kereta tu kang . tak pasal2 jugak mak aku kene belikan viva second-hand utk A.M.N :D hmmmm , HAHAHAHHA , mudah-mudahan tak lahh , kan ? aku nak lulus and aku taknak pakai L lagi ;) NAK P JUGAKKK , NAKKKKK !!!!

huhhhh ! doakan aku berjaya utk ni k ? 

okay , ade lagi ni ;)
pasal 23March pula , RESULT SPM NAK KUAR LAHH WEIII!!!
aku start cuak dah sebab aku risau doe ! aku risau kalau aku tak dapat membanggakan mama adn baba aku . aku cuak2 sangat cuak :'D budak2 kat FB sume kecoh pasal result nak kuar and ade jugak budak yang resultnye muncul dalam mimpi , aku ?  mcm mne ? :(
doakan yang terbaik utk aku tau . ? aku nak yang terbaikkk , mase depan aku niii :')

No comments:

Post a Comment