Kesengsaraan Seorang Insan iaitu seorang AKU .

OUTPOST - sesungguhnye outpost amat bermakna dalam hidupku . mahu taknye ? aku dah pun bekerja dgn nye sejak 10 JANUARY 2011until now ! Alhamdulillah aku masih diterima oleh semua walaupun aku sering buat perangai ;)
terima kasih semua ! I Love You All ;)
semenjak aku bekerja dgn outpost di 9Avenue NILAI ni ;) 
mcm2 ragam org dah aku jumpa . dan pelbagai umat manusia pny karenah jugak aku dah hadapi . hmm , itu lah risiko kerja sbg promoter . mmg selalu disalahkan lahh . tetapi, syukur alhamdulillah jugak . tempat2 aku ni semua memahami kalau2 kalau2 aku atau pekerja yg lain merungut sbb perangai manusia yg pelbagai ini .
sesungguhnye Nilai ni mmg kawasan2 org yang Hartawan. knp ? sbb brg2 kat sini lebih mahal drpd KUALA LUMPUR , kota hidup itu . hmm , Nilai ni kadang2 Gila jugak . tp, hmmmm . 
seperti Avenue ni . mcm tak cye kan Nilai ade Avenue , GILA !


aku juga pernah dimaki atau dicaci oleh seorang makcik yang konon2 nye bagus tu ! DAMN! HAHAHA . aku bukan ape . aku tak kesah pun kalau dia maki tu BERsebab . masalahnye , die maki seolah2 mcm kteorg ni buat keje mmg tak betul . oh GOSHH! aku bukan takut die mngadu ke hape kt manager . aku cuma takut kalau2 aku maki die balek . paham2 je lahh kan , perangai aku sukamaki org ni . huhhh , memenatkan sungguh kalau fikirkan pasal customer ni !


seperti sedia maklum , azam aku pada tahun
2011 mmg nak tahan MAKI , nak kurang kan meMAKI org . mcm mne lah hajat aku tu nak tercapai , kalau org a.k.a umat2 manusia ni selalu buat aku berdosa . aiyoo!!!


lg satu cerita, pasal cinta ni: sakit hati ? cemburu ? kecewa ? dan mcm2 perasaan lagi tu , biase lahh ;)
dh nme pun bercinta . aku mengaku aku mmg cemburu , tp, aku jenis perempuan yg agak PROFESSIONAL . jadi, aku malas nak tunjuk perassan jelez , kecewa , bengang , sakit hati , sedih and mcm2 tu kat public . 
kalau kekasih aku dikacau org . aku tidak akn menyerang wanita itu atau ape2 . org pertame yg aku salahkan adalah kekasih aku dulu . sesungguhnye , kalau kita bertepuk sebelah tangan mmg tak akan berbunyi . kalau wanita tu goda kekasih aku dan kekasih aku tidak melayan , semestinye wanita itu akn malu . kan ? melainkan kalau wanita itu menggoda dan kekasih aku gatal , melayan jugak . yang itu mmg aku hangin lah . bukan dgn kekasih aku je . dgn wanita2 gatal tu jugak aku BOM !
cara aku , nak menunjuk perasaan marah , jelez , sakit hati and ape2 je kat kekasih aku tu . aku post status FB dgn care menyindir dia dalam diam ! dan aku tidak akan kacau comment2 dia dgn member dia kat FB supaya hati aku tak sakit . hmm , itu ade lah cara aku dan . jgn sesekali JUDGE aku kalau kau tak kenal aku siapa lagi . aku bukan seorang pemarah ! sesungguhnye , aku benci kemarahan . tetapi aku cinta kepada MAKIan :D

No comments:

Post a Comment