satu hari :'(

satu hari nantii , aku yakin , aku dapat balasan yang setimpal .
"yaAllah yaTuhanku , kau ampunkan lah dosa hambaMu ini , tenangkan lah fikiran ku , berilah aku kekuatan utk menerima ini semua yaAllah , aku tak sanggup , hidup mcm ni :'( aku tak sanggup hidup dalam keadaan suka menyakitkan hati org , yaAllah , izinkan aku utk mengetuk pintu syurgaMu yang indah , kau bukakan lah pintu2 hati umat manusia yang telah aku sakiti hatinya utk memafkan ku seikhlas hatinye . aku perlukan ketenangan , aku perlukan kemaafan drpd mereka , yaAllah , besarnya dosaku padaMu , pada umatMu :'( "
aku , MYRASYAFEEKA , ingin meminta maaf kepada semua . aku tak terniat utk menyakiti hati korg , memang bukan niatku :'( aku dah pun dapat balasannye , aku tak dapat nak membahagiakan orang yang mencintai aku , aku tak dapat nak beri perhatian pada dia . kerana ape ? krn aku selfish :'( aku tak boleh menahan air mata aku utk mengalir :'( aku bersalah , aku menyesal dgn ape yang dah aku lakukan , aku betul2 menyesal , aku harap , dia sudi terima aku sebagaimana dia terima aku dulu :'( aku perlukan peluang :'( aku perlukan dia dalam hidup aku :'( aku . aku , seolah2 tak boleh hidup tanpa dia , aku perlukan dia dalam hidup aku , aku perlukan dia :'( kalau di beri peluang , aku nak sujud di kaki dia , aku nak minta maaf pada dia , aku tak sanggup di hukum sebegini rupa :'( maafkan aku :'( aku tak kuat lagi utk menghadapi ini semua . aku tak salahkan takdir , tapi , aku akan salah kan diri aku sampai bila2 :'( aku perlukan dia :'(
yaAllah , yaTuhanku , kau lembutkan lah hati dia , utk menerima ku kembali :'(

No comments:

Post a Comment