kegembiraan milik ku ;)

alright, harini kte bercerita pasal kebahagiaan pulakk ;)
ape itu kebahagiaan ? sejenis kuih ke ? sejenis barang ke ? atau sejenis gadget ? hmmmmmm ;)
korg mesti tau lah kann ape itu kebahagiaan ? perasaan yang hny dapat kte rase tnpa kte nampak and pegang .
aku sayang kekasih aku , trm ksh pd dia , sebab try utk berubah ;)
kembali bersama , doakan kebahagiaan kami ye sayang2 sekalian ? ;)
aku harap kebahagiaan ni kekal menjadi milik aku , aku taknak jadi gila sebab kehilangan dia , aku taknak jadi gila sampai bengkak2 mata :')
aku sayang dia mcm aku sayang Aqeel and family aku <3
hanya hidup bersama you yang akan membangkitkan semangat I :') 
I want you be my partner until my last breath .
I love you more than you do love me !
I nak bahagia bersama you , bina rumah serta tangga bersama .
miliki sebuah keluarga yang sempurna .
Impian I akan merangkap menjadi Impian you jugak .
LOVE YOU !
jangan macam ni tau sayang ? kita kene bersma sentiase . ada kata sepakat .
jangan ikotkan hati , jangan pernah benci I , jangan pernah you musuhi I k ?
kita perlu bertolak ansur, tolong menolong, bantu membantu and yang paling penting, saling MEMAHAMI !
jangan ikot kepala sendiri k ? I sayang you ;)


Sampai kita tua kte perlu LOVING meving k ?


doakan kebahagiaan kami sampai bila2 k ?
Love 

No comments:

Post a Comment