ape yang terjadi ? :)

Wahhhhh, satu malam aku tak tidur. Betul2 bermasalahh mata aku nihh :D perhhhhhhhh, buat ape lahh aku overnight malam ni ye ? wahhhh2 , bukan main aku malam ni , menjadi STALKER terhandal . macam2 link blog orang ade kat historyy aku nih . hmmmmm , sape yang aku follow tu, untung lahhh ;) sape yang aku tak follow tu , im so sorry , ade byk masalah teknikal td, antaranye , FB jammed again , Skype pny virus menyerang lagi , and so whatever , jadi melambatkan aku utk click follow pd blog korang , im so sorry , but itsoke , kepada followerku, aku dah pun follow korg balek , kan kan kan ? thanks ;) antara blog yang menjadi kegemaran aku adalah ............................. mne boleh bgtw , aku kan stalker terhandal dia , so , tak best lah kalau aku share , nanti korang pun nak stalk her/his blog , right ? so , no way ! HAHAHA , kejam tak ? aku overnite malam ni ? sesorang ? gler lahhh ! last aku overnite mcm ni pun mase zaman myspace dulu , lagi2 time edit PROFILE tu kan , makkkkoiiiihhh , bapak gempaknye , sampai tak perasan jam kol bpe , tp , FB ? = . = no comment lahh wa cakap luuu . aku suka blog si A ni , idk why , when i read each word from A's sentence , I can feel what A's feel . sangat2 puitis , but ! satu kelemahan dia , adalah , fonts yang berubah2 - , - kejap kecik kejap besar , aku pening . 

to A : sorry , because being your scary stalker . That's not the points . I just nak bagitahu you , you have talented to be author . So, I prefer better you pergi cari peluang utk asah bakat you ;)

tiada siapa yang dapat menghalang ciptaanNYA , kau dikurniakan sesuatu bakat tu , kau jangan lah pendam , kalau boleh , kau asah lah sebaik mungkin . peace~

#post entry tak ade kenemengene langsung dgn TOPIC , kan ? so , should I care ? :P



No comments:

Post a Comment