luahan hatiku untuk seseorang yang ku gelar CLASSMATE :)

aku kembali menaip :) agak lama jugak aku meninggalkan dunia BLOG ni :P Selamat hari Raya lagi . perrrrhhhhh , HARUM sungguh bau habukk Blog aku ni , korang ade bau takk ? HAHAHAH :P gurauu2 sajaa
aku nak luah kan sesuatu yang aku agak rase tak berapa nak puas hati lahh kan , dalam class , kau ade nampak aku berborak dgn GENG aku ? kau ade nampak aku wujudkan puak ke ?  aku pun tak ade puakk :D ehhh , bukan ni cter dia sebenarnye , ni muqaddimah je ;) pasal puak tu aku okay lagi , tak terasa pun sebab aku bukan org sebegitu :D baru beberapa hari , kan kte kenal ? :) macam aku , aku admit , aku still tak dapat nak mesra dgn semua , sebab *seperti yang kau cakap* budak kelas tu semua nye berpuakk2 . aku pun tak paham , kte dah hampir masuk alam U , takkan still nak hidup macam kanakk2 or Sekolahh style , kan ? tentang yang kau cakap tu , aku setuju gler , tapi aku agak tak setuju , APABILA ......... jeng jeng jeng !!! orang tak buat keje dalam grouping ;) wahahaha , kau tu pandai dalam BI kan ? kau tu power kan ? so , aku bagi lahh keje tu kat kau , biar kau buat . lagipun aku tak ade idea time tu , takpayah lahh nak sangat cakap org tak buat keje . atleast , mse RAPP tu , aku try buat lirik , cme aku tertinggal kertas tu je . okay , fine ! time tu , aku memang nampak muka kau kecewa gler , housemate aku pun call depan korg kan ? aku minta tlg dia amekkan kan ? tp , ape ade hal ? time b4 kau present tu , aku keluar , g kat housemate aku , and  aku tau , memang tak sempat lahh aku nak suhh kau bace , kan ? :') itsoke lahh , kalau korg nak pandang serong kat aku pun , huhhh ! ape ade hal ? drpd aku sekolah sampai sekarang aku bolehh je sendiri , cume bosan je lah . aku mengharap ble aku masuk situ , aku boleh chillex and aku bolehhh berkawan dgn semua org , tp , kenyataan nye , aku salah ! aku salah bila aku pikir , akan ade kawan yang boleh bergembira dgn aku . rupanya same je ;) syukur lah aku ade seorang teman yang sangat memahami aku , and sangat mengambil berat tentang aku and boleh diharap kalau aku perlukan support dr dia . thanks MY LOVEly BBF :') drpd aku sekolah , sampai sekarang , awak caring sangat pasal myra ! sampai myra terharu and nak nanges , sebab bila semua orang yang SEgembira dgn myra pergi , awak hadir utk pujuk myra , awak kawan seSedih myra . maafkan myra kalau kadang2 myra tak hargai awak , myra tak perasan yang sikap myra tu , boleh membuatkan awak taknak kawan myra lagi . insyaAllah , lepas ni , myra takkan lupa pada awak ! I <3 You ! hmmmmmmmmm , kepada kawan yang aku fikir boleh bimbing aku sampai grade tu , dah pun KENCING aku dgn cara berdirinya ! SHIT ! aku ingat lagi , mse 1st ime kte jumpa , time tu , kau tak ade member , aku datang dekat dgn kau , aku try jadi friendly . aku try nak cari kawan . mse aku kat group 10 , aku takade member langsung ! aku sanggup pindah and masuk ke group 9 ! sebab ape ? sebab aku perlukan kawan seperti kau ! waktu kau susahh ? aku cuba sedaya upaya aku utk faham situasi kau , walaupun sampai kadang2 tu , menyakitkan hati aku :'( tapi , bila lama-kelamaan , aku taktau ape salah aku , tbe2 kau lari drpd aku . mase mula2 kau masuk U tu , kau lain , kau lain sangat , aku ingat lagi ! kau pernah cakap yang kau nak berubah , try to be muslimah ! but , ape khabar kau sekarang ? kau dah berubah ke blom ? aku malas nak comment kat sini . nanti aku yang sedih sendiri . aku fikir kau yang bakal hadir dalam hidup aku sebagai kawan aku , tapi ternyata aku salah ! :') itsoke MYRA ! learn from mistakes ! banyak lagi kawan yang sudi menghadirkana diri dorg dalam hidup kau ! :') aku cuba utk pupuk rasa sayang aku terhadap AB107_1.9 mcm aku sayangkan BIJAKSANA2009-2010 . Bijaksana sayang aku jugak tapi AB107 tak pasti lagi :'( aku masih tak berjaya utk memupuk rasa sayang tu , knp ? sebab perangai you all tu yang sangat baik sampai kan hati yang tak ada mulut ni boleh meluat :'(
*kepada yang berkenaan , aku minta maaf kalau entri kali ni menyakitkan batang hidung korang , sebab kalau kau terasa , memang aku nak tujukan utk kau ! aku sayang korang tapi tak sayang DIRI korang . IM SORRY ! btw , ini blog aku , jngan kesah lahh pasal entri kali ni !

No comments:

Post a Comment