keBENGANGan ! :)


mase aku pergi satu klinik ni , agak popular jugak klinik ni sebenarnye dikalangan orang2 sini . hmmm , aku pikir bagus lah sangat kan klinik ni , layaan yang elok or whatever . kat pintu masuk tu , ade satu note " pembaikpulih sedan dijalankan. HARAP MAAF " hmmm , sejuk hati bila terbaca kata2 maaf tu :P aku pu masuk , ke kaunter yang sedang diubah suai tu , memang sempit and kat pendaftaran tu ade lah 2 orang pesakit yang berdaftar , aku tunggu dorg duduk , baru lah aku g kat kaunter tu , sedang aku menanya kan soalan , perhhh , nurse dia . nak aku maki , ishh3 , no no no , tak baik maki2 . =..= . itu lah perangai manusia . tak ade sivik betul . aku malas nak hurai panjang2 , masing2 pun ade akal , pikir lah sendiri . *budi bahasa budaya kita*

No comments:

Post a Comment