aku menyertai ERAT :)

3 - 5 Mei 2011 . memang tak lah aku taknak join kan ? aku memang berminat sangat bila Siti Nor Liyana bgtw pasal Eksplorasi Remaja Ambang IPT (ERAT) :) seminggu jugak berfikir macam mane . nak g or tak . dan dalam masa yang agak singkat aku buat keputusan yang aku nak join jugak ! aku sanggup bank in duit after antar mama balik ke rumah :) dah siap bank in dan nama ku telah pun di daftar :) yaAllah , semasa perjalanan ku nak ke Masjid , sangat lahh berdebar2 , tak tahu kenapa :') setibanye aku kat Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin (TMZA) aku rasa macam nak pengsan je sbb aku seolah2 macam tak layak utk duduk dalam kumpulan yang mcm mereka ! mereka semua bertudung labuh , mereka semua nampak baik , nampak manis nak di bandingkan dgn aku . tudung , cume tudung bawal je , yang agak tak berapa nak labuh , aku memang tak boleh tandingi mereka . okay , jumpa Liyana , and Nisaa(kawan yana) . then , byk program yang kami lalui . and yang paling best nye . nyanyi lagu sebiru hari ini ! sumpah syok ;) post yang akan datang aku share video tu :) byk story sebenarnye . HAHAHAH . malas nak story :P

No comments:

Post a Comment