thanks shabbys and Sorry Zula

Thank you http://shabbyblogs.com/ . comel kan background blog aku nih ? ;) I like . penat tau aku belaja . nt , aku blaja2 and blaja lg k ? kpd pengajar aku pasal blog ni , tysm , Ilysm korg ;)
nt2 aku tambah2 lg k ? and aku update satu2 :)
*okay , ini citer best , and aku ade gak cter tak best :(





tadi jugak , aku dapat berita . bhw sesungguhnye Ibu kepada Zula Niko telah kembali ke rahmatullah . aku turut sedih atas kehilangan die . mmg terkejut gler ar . td aku kat Melaka , aku otw blek tu , Syud msg aku , ckp mak Zula dah pergi buat selama2nye . patut lah aku rase mcm nak jumpa Zula sgt2 , rupanye , ade hikmah disebaliknye . Aku simpati atas ape yg berlaku pada family Zula . Takziahh . and Al-Fatihah...

utk Zula "maafkan aku sbb tak dpt join dorg g umah kau , melawat kau , time dorg gerak tu , aku baru sampai Seremban . kalau ade kesempatan , nt aku jumpa kau k ? aku melawat family kau , family kau , family aku jgk :'( . Sumpahh, aku rindu kau sangat2 doe! maaf kan aku , aku tak ade di sisi kau saat2 kau perlukan semangat macam ni :'( . Aku sayang kau sampai bila2 . "

Harap , Zula kuat hadapi hidup lepas ni . mudah-mudahan ...



2 comments: