skype - ing with him !

hye , me , come back ! haha , for a ntah ke berapa kalinye aku mendelete and undelete blog . its insane but i love to do it again again and again ! skype dgn dia around 30 minutes , tgk sohok tdo dia atas katil , tgk SR buat assignment bersama kertas2 kerja yang menimbun di depan lappy ! printscreen itu printscreen ini , share itu share ini . haihhh , i love you brotha !

before skype , aku mengadu sesuatu padanye tentang housemate ku ! idk y , myb i yg terlalu sensitif or i yang terlebih emo , but , bende tu mcm i takleh terima . the capital X pernah do the same mistake dgn aku , but , aku terima dia seadanye dia , aku tak pernah perli dia , aku tak pernah pandang serong kat dia . malah , aku fikir "dia ade alasan dia tersendiri kenapa dia buat bende tu" aku hanya hamba Allah yang boleh mendengar dan melihat tp aku takde hak untuk menilai /  judge her ! tapi , bila time aku yang kene , why why and why aku dilayan sebegitu teruks ? euuwww ! i tak tahu lah nak cakap lagu mana kannnn . aku teruskan diam diam diam diam diam and diam . idk lah sampai bila , sampai tahap kesabaran aku habes quota kot . ihihi , never mind lah . aku anggap je korang bergurau dgn aku .


SR always bg pandangan yang logic , just aku yang tak nak follow -.- bukan taknak follow , tp , ape pandangan dia tu hanya orang yang TERLEBIH berani sahaja yang boleh follow :P

ohhhh , biarkan je masalah tu , okay ?
ni nak habaq maiiii , aku skype dgn dia td , sambil layan running man . omg ! dlm bangunan kat sana (Korea) sangat2 cantik . tapi , bila aku ajak SR , dia ckp "I hantar you kat airport je"maksudnye dia tanak pegi lah -.- takde pape katanye kt sne . hmmmmmm

assignment !
quiz :P
kbye !